-
Induttore di Correzione di Fattore di Potenza (PFC).
"PFC" hè l'abbreviazione di "Power Factor Correction", si riferisce à l'aghjustamentu via a struttura di u circuitu, in generale migliurà u fattore di putenza in u circuitu, riducendu a putenza reattiva in u circuitu, è migliurà l'efficacità di a cunversione di putenza.Simply put, usendu circuiti PFC pò salvà più energia.I circuiti PFC sò usati per i moduli di putenza in i prudutti di l'energia o i dispositi elettronici.
-
Boost Inductor (Boost Voltage Converter)
Boost inductor hè un cumpunente elettronicu chì a so funzione principale hè di aumentà a tensione di input à a tensione di output desiderata.Hè cumpostu di una bobina è un core magneticu.Quandu u currente passa per a bobina, u core magneticu genera un campu magneticu, chì provoca un cambiamentu di u currente in l'inductor, generando cusì tensione.
-
Induttore di Modu Cumunu o Choke
Se un paru di bobine in a listessa direzzione sò avvolti intornu à un anellu magneticu fattu di un certu materiale magneticu, quandu u currente alternante passa, u flussu magneticu hè generatu in a bobina per l'induzione elettromagnetica.
-
Buck Inductor (convertitore di tensione discendente)
1. Boni caratteristiche dinamichi.Perchè l'induttanza interna hè chjuca, l'inerzia elettromagnetica hè chjuca, è a velocità di risposta hè rapida (a velocità di cambiamentu hè di l'ordine di 10 ms).Si pò scuntrà u ritmu di crescita currenti di cortu-circuit quannu usatu pi fornitu di putenza carattiristica piatta, è ùn hè micca fàciule à pruduce un impattu eccessivu di cortu-circuit currenti quandu s'utilice per suminatu putenza caratteristica.U reattore di output ùn hè micca solu utilizatu per u filtru.Hà dinò a funzione di migliurà e caratteristiche dinamiche.